Geçen hafta Turkcell İran’da Devre Dışı mı Kalacak? demiştik. Bugün ulaşan habere göre Turkcell, İran’da görüşmelere yeniden başladı.
Turkcell, İranCell olarak bilinen 2 GSM ihalesine % 70 pay için girmiş ancak İran Meclisi sonradan çıkardığı bir kanun ile yabancıların ülkedeki yatırımlardaki payını % 49 ile sınırlamıştı. Turkcell yeni durumu kabul etmeyince, İran tarafı Turkcell’in projeden çıkarıldığını açıklanmıştı.
İran’da, Turkcell ve diğer firmalarla yapılacak görüşmelerin 1 Temmuz’a kadar, İran’ın en yüksek karar verme organı olan Ekonomi Konseyi’ne iletilmesi gerekiyor.



Kaynak : 