Türk Telekom yönetimi ile Haber-İş Sendikası, grevin 38.günü olan 22 kasım 2007 günü tekrar biraraya gelerek, anlaşma zemini arayacaklar.
Görüşme için daha sade birer ekip düzenlendiği ve bu ekiplerin her iki taraftan da 5’er kişiden oluşacağı bildiriliyor. Hem Türk Telekom yönetimi, hem de Türkiye Haber İş Sendikası, yıpratıcı bir görünüm arzeden grevin son bulması açısından bu toplantıya olumlu bakıyorlar. Toplantıyla ilgili karar geçen hafta alındı.
Görüşmeye, Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım ile Türk-İş Başkanı Salih Kılıç’ın da katılması bekleniyor.



Kaynak : 