GSM sektöründeki vergi yükünde malum; dünya birincisiyiz. Bu konuda oluşmuş vergi kalemlerini ortadan kaldırmaya kimsenin gücü yetmiyor. Telekomda toplam 4,5 milyar $’a yakın bir özel iletişim vergi cirosundan bahsediliyor ki, Maliye Bakanlığı bir türlü bu kalemden vazgeçemiyor ve hükümet halkını ve şirketlerini hala dünyanın telekoma en çok vergi ödeyenleri olarak kalmaya mahkum ediyor.
İşte bu konudaki toplantılardan birisini, Tepav gerçekleştiriyor. Çarşamba günü gerçekleştirilecek olan toplantının programı şu şekilde;
TÜRKİYE’DE MOBİL TELEKOM SEKTÖRÜ ÜZERİNDEKİ VERGİ YÜKÜ VE REKABET SORUNLARI SEMPOZYUMU
24 Eylül 2008 Çarşamba
(TEPAV Binası, TOBB-ETÜ, Söğütözü, ANKARA)
13.00Açılış Konuşmaları
•Sn. Prof. Dr. Güven SAK, TEPAV İcra Direktörü
•Sn. Rifat HİSARCIKLIOĞLU, TOBB Başkanı
•Sn. Prof. Dr. Nurettin KALDIRIMCI, Rekabet Kurumu Başkanı (*)
•Sn. Dr. Tayfun ACARER, Telekomünikasyon Kurumu Başkanı (*)
•Sn. Binali YILDIRIM, Ulaştırma Bakanı (*)
14.00Tebliğ Sunuşları
•Doç. Dr. Necmiddin BAĞDADİOĞLU, Hacettepe Üniversitesi Maliye Bölümü
•Murat ÇETİNKAYA, Rekabet Kurumu ve Hacettepe Üniversitesi Maliye Doktora Programı
•Hakan BİLİR, Rekabet Kurumu ve ODTÜ Teknoloji Politikaları Doktora Programı
14.45Çay, kahve molası
15.00 Panel ve Tartışma
Yönetici: Tepav temsilcisi
Katılımcılar:
•Turkcell temsilcisi
•Avea temsilcisi
•Vodafon temsilcisi
•Maliye Bakanlığı temsilcisi
•Ulaştırma Bakanlığı temsilcisi
•Telekomünikasyon Kurumu temsilcisi
17.30Kapanış
(*) Teyid beklenmektedir.



Kaynak : 