Türk Telekom, sabit telefondan mobil telefonlara yapılan aramalarda ilk dakikayı normal, sonraki her dakikayı ise yüzde 50 indirimli ücretlendirecek. Türk Telekom’un, kampanyası, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun(BTK) onaylanmasının ardından başlayacak.
Kampanya ile Türk Telekom, abonelerini çok daha uzun süreler konuşturmayı hedefliyor. Türk Telekom’un, BTK onayına sunduğu kampanyanın 2010 Haziran ayına kadar sürmesi bekleniyor. BTK yetkilileri, bu arada, kampanyanın, uzak mesafe telefon hizmetlerine ne gibi bir etki yapacağının tespit edilebileceğini ifade ediyorlar.
Çalışmayla, Türk Telekom’un sabitten mobili aramanın ‘pahalı’ olduğu yönündeki algıyı kırmak istediği ifade ediliyor.



Kaynak : 