Internet Explorer kullanan milyonlarca Avrupalı, 1 Mart’tan itibaren alternatif tarayıcılar kullanabilecekler. Uygulama, Microsoft ile Avrupa Rekabet Komisyonu arasında, geçtiğimiz yıl Aralık ayında varılan uzlaşma çerçevesinde gerçekleştirilecek. Böylelikle kullanıcılara, Windows işletim sistemleriyle satılan bilgisayarlarda istedikleri tarayıcıyı kullanabilme özgürlüğü tanınmış olacak.
İstatistikler, dünyanın hemen hemen yarıya yakın bir bölümünün Internet Explorer kullandığını gösteriyor. Alternatif olarak sunulan tarayıcılar arasında; Google Chrome, Firefox, Safari ve Opera bulunuyor.
Gözlemciler, önümüzdeki ay başlayacak uygulamayı alternatif tarayıcı markaları için fırsat olarak nitelendiriyorlar.



Kaynak : 