SES S.A. (NYSE Euronext Paris ve Lüksemburg Borsası: SES) yaptığı açıklamayla, Alman HD platformu olan HD+’ın 2015 yılında, abone sayısında %11,3’lük büyüme kaydettiğini duyurdu. HD+, 2014 yılının sonunda 1,65 milyon olan abone sayısını, 2015 yılının sonunda 1,84 milyona çıkardı. Ayrıca, HD+’ın ilk al tı aylık ücretsiz deneme sürecinde 1,1 milyon müşterisi oldu.
HD+ kullanıcılarının, 50’den fazla HD kanalı, 30 kamu kanalı kapsamı ve Almanya’daki en büyük ticari yayıncılar tarafından yayınlanan 21 kanal ve bunların yanı sıra, Astra/HD+ tarafından yayınlanan Ultra HD demo kanalı UHD1’e de erişimi bulunuyor.
HD PLUS GmbH Yönetim Kurulu Başkanı Wilfried Urner konuyla ilgili şunları söyledi:
“TV ekran boyutları, resim ve ses kalitesi ile olumlu ilişkilendirilmiştir. Büyük ekranlar sahibi insanlar daha kaliteli TV içeriğini izlemek isterler ve bunun için ödeme yapmaya da hazırdırlar. HD+ için gördüğümüz güçlü büyüme, müşterilerimizin HD+’da gördüklerini beğendiklerini ve bunun için ödeme yapmak istediklerinin kanıtıdır.”
Urner ekledi:
“Ve burada da bitmiyor. 2015 yılında Almanya’da satılan bir milyon UHD ekranlar sayesinde, HD artık bu UHD televizyonlar için asgari gereklilik olarak görülmektedir. Bugüne dek daha iyi görüntü kalitesi için arzu hiç bu kadar büyük olmamıştır. Ayrıca, Astra/HD+ tarafından yayınlanan yeni demo UHD kanalı UHD1’in tanıtımıyla birlikte, HD+ müşterilerimiz muhteşem bir görsel deneyimi yaşama fırsatı bulmuşlardır. Uydu, kusursuz HD ve UHD içeriği sunmak için, yayın video özelliği olan hanelerin neredeyse % 100’ünü kapsar ve seyircilerin parlak TV izleme deneyimini yaşamak için aradıkları ideal bir altyapıdır.”



Kaynak : 