Microsoft, Lotus Domino Server Relase 5 kullanıcılarına yönelik IBM firmasının desteği ile geliştirdiği Outlook 2002 Connector’ı piyasaya sunduğunu açıkladı. Outlook 2002 Connector ile Domino Server kullanıcıları da bilgisayarlarında Outlook arabirimini kullanabilecekler.
Outlook’a geçmek çok kolay
Microsoft’un e-posta uygulaması olan Outlook 2002, öncelikli olarak Microsoft Exchange Server için geliştirildi. Kullanımı kolay bir e-posta uygulaması olan Outlook 2002; otomatik adres tamamlama, Word Mail, grup takvimleri, virus önlemleri ve MSN Messenger entegrasyonu gibi özellikleriyle bilgisayar kullanıcıları tarafından daha fazla tercih ediliyor. E – posta hizmetleri için Domino Server kullanan kurumsal müşterilere yönelik geliştirilen Outlook Connector ile Outlook 2002’nin olanaklarından Lotus notes kullanıcıları da kolaylıkla yararlanabilecek.
Domino Server veya Domino Server ve Exchange mesajlaşma sunucularını birlikte kullanan müşteriler Outlook Connector sayesinde sadece Outlook 2002 arabirimini kullanarak her iki server kaynağına da ulaşabilecekler. Mevcut Office uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde kullanıcılara birçok kolaylık sağlayacak olan Outlook 2002 Connector ile kurumlar, Microsoft Office yatırımlarından da daha fazla geri dönüş elde edecekler.
Office XP sürümleri içerisinde de yer alan Outlook 2002 lisansı olan tüm müşteriler bu yazılımı burayı tıklayarak ücretsiz olarak yükleyebilecekler.



Kaynak : 