Mayıs sonunda yapılan sözleşmeyle Unisys, dünya üzerinde servis sunanlara ve mobil operatörlere “Nokia MMS Çözümünü” sağlayacak.
Unisys tarafından sunulan MMS çözümü kişiden kişiye mesaj ve içerik erişimi amaçlı yüksek kapasiteli bir multimedya mesaj platformu. Bu sözleşme ile Unisys, Nokia’nın piyasa lideri MMS çözümünü, Unisys’in telekomünikasyon programı çerçevesinde sunacak. Kullanıcılar ise (content providers) içerik tedarikçileri ve MMS servisi isteyen müşteriler arasında bir köprü vazifesi görecek.
Tüm bunların yanında Unisys, sistem entegrasyonu, destek servisleri ve spesifik olarak haberleşme alanında kişiye ve gruplara özel çözümler sunacak.
MMS çözümleri ile; Kişileştirilmiş profil seçimi, MMS olmayan terminallere de olanak veren destek, akıllı e-mail bağlantısı, MMS üzerinden ses mesajlaşması ve uzun süreli mesaj depolama sağlanıyor. MMS, mobil kullanıcılarına; Bir mesaj içerisinde yazı, imaj, grafik, ses ve video klip içeren mesajları yaratma, alma ve gönderme servisi sunuyor. MMS; GSM; GPRS; CDMA; ve WCDMA ağları ile çalışabiliyor.
Yapılan sözleşmeyle ilgili Unisys Global Komünikasyon ve Medya Endüstrisi Başkanı Michael J. Reuschel şu açıklamalarda bulundu: “ Bu sözleşme başarımızı telekomünikasyon operatörlerinin katma değer servisleri alanından MMS piyasasına genişletti. Nokia MMS çözümü ve Unisys MMS uygulamaları geleneksel sesli mesaj ve multimedya servisleri arasında birleşme vazifesi görecektir.”
Nokia Mobile Software, Başkan Yardımcısı Niklas Savander ise konu ile ilgili: “Nokia, MMS ürün ve çözümleri yaratmada dünya üzerindeki en güçlü performansa sahip. MMS’in piyasada kullanımının artırılması için Unisys gibi MMS uygulamaları konusunda lider olan bir kuruluşla ortaklık yapmaktan çok mutluyuz.” dedi.



Kaynak : 