Arçelik’in, “We-inTech” Programı Kadınları Ar-Ge Ve Teknoloji Alanında Güçlendiriyor
2019’da ilk olarak Türkiye’de “Sen Mühendissin, Bizimlesin” adıyla başlayan program, üniversitelerin mühendislik, fen bilimleri ve matematik bölümlerinde öğrenim gören kadınlara ...














Kaynak : 