IDC’nin “Dünya e-Posta Kullanım Araştırması, 2002 – 2006” başlıklı araştırmasına göre 2006’ya kadar meydana gelecek artış sayısının, reklam, spam ve otomatik gönderilen maillerden kaynaklanacağı bildiriliyor. Şu anda da dolaşan maillerin 1/3’ünün bu tür mailler, 2/3’ünün ise iş ya da özel ilişkisi olan kişiler arası olduğu belirtilirken, 2006’da spam oranının 1/2’ye çıkması bekleniyor. Ancak önümüzdeki dönemde spam maillere karşı çözümlerin de artması bekleniyor.
IDC bu araştırma ile anında mesajlaşma gibi yeni iletişim olanakları karşısında e-postaların nasıl gelişeceğini tespit etmeyi hedefliyor.



Kaynak : 