5. Karadeniz ve Hazar Düzenleyici Konferansı, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun ev sahipliğinde 29-30 Nisan 2010 tarihlerinde İstanbul’da düzenlenecek.
“Genişbandın Geleceği” temalı konferansta, Karadeniz ve Hazar Bölgesi ile diğer bölgelerin haberleşme bakanlıkları ve düzenleyici kurumları, Uluslararası Telekomünikasyon Birliği, çeşitli üniversiteler ve işletmecilerden yetkililerin bir araya gelerek, genişbandın yanı sıra güncel pek çok hususta görüş alışverişinde bulunması öngörülüyor.



Kaynak : 