Apple, iPhone ve iPod kullanıcılarına web’de ön izleme yapabilme olanağını sunmaya başladı. Bu sayede kullanıcılar, iTunes’u açma zorunluluğundan kurtulmuş oluyorlar.
Sunulan yeni özellikle kullanıcılar, her hangi bir uygulamayı iTunes’ü yüklemeden inceleyebilecekler. Böylelikle, uygulamaları daha hızlı bulmak mümkün olabilecek. Yeni yöntemle kullanıcılar doğrudan ön izleme sayfasına yönlendirilecekler ve tarayıcı üzerinde uygulamayı görebilecekler.
Apple, geçtiğimiz aydan bu yana bu özelliği iTunes üzerinden müzik indiren kullanıcılarına sunuyor. Ancak, her hangi bir uygulama satın alan ya da indirmek isteyenlerin iTunes arayüzünü açma ihtiyaçları halen devam ediyor. Apple ve iPhone kullanıcıları, böylelikle uygulamaları çok daha hızlı bulabilecekler.



Kaynak : 