Sabancı Holding şirketlerinin tamamına bilişim hizmetlerini tek noktadan sağlamak üzere 1975 yılında kurulan BIMSA, 1992 yılında IBM ile birleşerek, I-Bimsa adını almıştı. Birleşmenin hedefi bir yandan IBM’in teknolojilerinin güçlü bir firma tarafından yaygınlaştırılması, diğer yandan Sabancı grubu dışındaki şirketlere de hizmet verilmesiydi. Ancak istenen verimin alınmaması nedeniyle işbirliğinin sona erdiği ve uzun görüşmelerin sonucunda 2 şirketin ayrıldığı öğrenildi.



Kaynak : 