Apple’dan yapılan açıklamada, iPhone 4’te tespit edilen bir hatanın, cihazın sinyal gücünün yanlış gösterilmesine neden olduğu ifade edildi.
Gelen şikayetlerin önemli bir bölümünde, kullanıcılar, cihazı kavramalarıyla birlikte sinyal seviyesinin önemli ölçüde düştüğünü gözlemlediklerini belirtiyor. Apple, sorunun sinyal seviyesinden değil, sinyal seviyesinin ekrana doğru yansıtılamamasından kaynaklandığını açıklıyor. Ancak endüstri yetkilileri yapılan açıklamadan pek tatmin olmuşa benzemiyorlar. Onlara göre, cihazda “görüntü” ötesinde ciddi sıkıntılar var.
Ancak, Apple’ın yaptığı son açıklama tüketici cephesinde bir ferahlama sağlayacak gibi. Apple, önümüzdeki günlerde yayımlanacak olan yama programının etkili olmadığını düşünecek olan iPhone 4 sahiplerine 30 gün içerisinde paralarını iade edeceğini açıkladı.
Apple’dan, daha önce açıklamada, iPhone 4’ün şirket tarihinde gerçekleştirilen “en başarılı” ürün çıkışı olduğu belirtilmiş, sinyal sorununun “cihazın belli şekillerde tutulmasıyla” aşılabileceği ifade edilmişti.
iPhone 4’ün, paslanmaz çelik alaşım kullanılan dış çerçevesi aynı zamanda anten görevini görüyor.



Kaynak : 