Yazılım devi, geçen temmuz ayında, 17 Ağustos 2006’dan önce 20 milyar $’lık hisseyi geri alacaklarını ve 30 haziran 2011 öncesinde de 20 milyar $’lık daha alacaklarını açıklamıştı.
Microsoft 3,8 milyar $’a karşı gelen 155 milyon normal hisseyi de toplayacağını açıkladı. Haber Hollanda usülü arttırma şeklinde yapılan ihale sonrasında verildi.
Microsoft 30 haziranda biten mali yılı sonunda gelirlerinin 44,28 milyar $ olduğunu ve bir önceki yıla göre % 11 artış görüldüğünü açıkladı.
Microsoft’un hisseleri geri toplama planının genişletileceğinin açıklanması üzerine 77 cent yükseldi ve 25,47 $ oldu.



Kaynak : 