İngiltere’nin, önde gelen mobil operatörlerinden O2, dün 3G şebekesinde kesintilere neden olan durumu inceliyor.
Arızanın, özellikle Hertfordshire, Sussex ve Londra’da kentlerinde yoğunlaştığını belirten O2 sözcüsü, hizmetin öğle saatlerinde eski normal durumuna geri döndüğünü açıkladı. Aboneler, Twitter ve diğer kanallar üzerinden şikayetlerini dile getirirken, Southampton ve Warwick’in de aralarında olduğu diğer bazı şehirlerin de durumdan etkilendikleri kaydedildi.
Midlands, Kuzey İrlanda ve Güney İngiltere bölgelerinde yaşayan O2 aboneleri, geçtiğimiz ay da benzer şekilde ses ve mobil internet aksaklıklarıyla karşı karşıya kalmışlardı. Arızanın, önceden planlanan bir çalışmadan kaynaklandığı açıklanmıştı.



Kaynak : 