Güler Sabancı, Türk Telekom’un özelleştirilmesiyle ilgili olarak “Yaptığımız stratejide sabit hatlarla ilgilenmeme kararı verdik. Ancak Telsim dosyasını tamamen kapatmayacağız, ilgileniyoruz. Ayrıca şu anda bu bölgede kala kala bir tek Türk Telekom kaldı özelleştirilmeyen. Geçen hafta Pakistan, bir ay önce Çek Cumhuriyeti özelleştirdi. Telekom işi Pakistan’da, Çek Cumhuriyeti’nde, Romanya’da, Bulgaristan’da stratejik değil de, Türkiye’de mi stratejik? Türk Telekom’un değeri çok arttı. Çünkü bölgede en son kaldı” dedi.



Kaynak : 