Vodafone öncesi, Telsim zamanından kalma borçların tahsili için açılan “Telsim’e Borcu Olan Kalması” kampanyasına ait gelişmeler Telsim Mobil Telekomünikasyon Hizmetleri AŞ Yönetim Kurulu Üyesi Yusuf Adıgüzel tarafından açıklandı.
20 Haziran’a uzatılan kampanyada şu ana kadar toplam borçlu 1,5 milyon eski aboneden, 140.000 kişinin ödeme yaptığı ve toplam ödemenin 20 Milyon YTL’yi aştığı açıklandı.
Telsim’in kampanyasında, 24 Mayıs 2006 tarihinden önceki fatura borçlarının ödenmesi için gecikme faizi indirimi yapılıyor. Borcun peşin ödenmesi durumunda gecikme faizinin % 75’i, 4 taksitte ödenmesi halinde ise % 50’si siliniyor.



Kaynak : 