Telsim, hatları fatura borcu nedeniyle kapanmış ve yasal takip sürecine aktarılmış abonelere borçlarını ödemede kolaylık sağlamak amacıyla “Taksitlendirme Kampanyası” başlattı.
Kampanyadan 01.01.2006 tarihinden önceki döneme ait fatura borcundan dolayı hattı kapanmış ve yasal takip sürecine girmiş aboneler yararlanabilecek. Faiz borçlarının yüzde 50’sinin affedilmesini sağlayan kampanyada, ayrıca ana para, masraf, vekalet ücretleri, faiz borcu dahil kalan tüm borçların da 6 aylık taksitle ödenmesi imkanını getiriyor.
Peşin ödeme yapmak isteyen abonelere ise, bakiye ana para ve yüzde 50’si affedilmiş faiz borcu üzerinden ek olarak yüzde 10 indirim daha yapılacak. Kampanyaya katılan abonelerden kampanya taahhütnamesi alınacak ve ödeme planına uymayan aboneler kampanya avantajlarından yararlanamayarak eski borçlu statülerine aynen dönecekler ve ödemeleri varsa eski borçlarından düşülecek.
Aboneler ilk taksitlerini taahhütnameyi imzaladıkları zaman ödeyerek uygulamadan yararlanmaya başlayacak. Belirlenen taksit tarihlerinden sonra en geç 7. günün sonunda ödeme yapmayanlar kampanyayı ihlal edilmiş sayılıyor. Aboneler, kampanya kapsamında GSM hatlarının ne kadar borcu olduğunu, faiz affı sonrası borç miktarını ve uygulama kapsamında ne kadar ödeme yapmaları gerektiğini (0542) 756 80 00 numaralı servisten öğrenilebilecek.
Borçtan hatları kapanmış aboneler, CepShop ve Hizmet Merkezleri’ne yönlendirilerek, kampanyaya katılımları sağlanıyor. Yasal takipte bulunan aboneler için Müşteri Hizmetleri, Hizmet Merkezleri ve CepShop’lar sadece avukat ve borç bilgisini veriyor ve uygulamadan yararlanılabilmesi için mutlaka ilgili avukatla bağlantı kurulması gerekiyor. Aboneler tüm borçlarının ödenmesini takiben hatlarını yeniden kullanıma açtırabiliyor.



Kaynak : 