Dün Steve Jobs’un istifası ile CEO’luğa atanan Tim Cook, bugün çalışanları ile güven tazeledi ve gönderdiği e-mailde şirketi değiştiirmeyeceği sözünü verdi. Bu sabah saatlerinde gönderilen emailde Cook, Steve Jobs ve Apple ile çalışmanın “Hayattaki en güzel şey” olduğunu söyledi. Mektuptan bir kaç paragraf şu şekildeydi.
Dünyanın en yaratıcı firmasına CEO olarak hizmet etmenin inanılmaz fırsatını kullanacağım. Apple’da işe girmek hayatımdaki en iyi karardı ve Apple ve Steve için 13 yıldan fazla süredir çalışmak hayat boyu yakalanacak en özel şeylerden birisiydi. Steve’in Apple’ın parlak geleceği konusundaki olumluluğunu paylaşıyorum.
…..
Size Apple’ın değişmeyeceğini söylemek istiyorum. Apple’ın benzersiz prensip ve değerlerini kutluyorum. Steve dünyadaki başka hiçbir firmada görülmeyen bir şirket ve kültür oluşturdu. Dünyadaki en iyi ürünleri yapmaya devam edeceğiz. Böylece müşterilerimizi mutlu ederken, çalışanlarımızı bunu yapmaktan gurur duymalarını sağlayacağız.
Apple’ı seviyorum. Yeni rolümü derinleştireceğim. Yönetim Kurulu, yöneticiler ve çalışanların inanılmaz desteği beni ileri itiyor. Önümüzde en iyi yıllarımızın olduğuna inanıyorum. Apple’ı sihirli bir yer yapmaya devam edeceğiz.



Kaynak : 