Apple’ın, yeni duyurduğu iOS5 işletim sistemi çeşitli problemler gösteriyor. Kullanıcılar, yazılımı yüklemede sorun yaşadıklarını dile getiriyor.
200 yeni özellik barındıran yazılımın güncellemesi, kullanıcı cephesinde yoğun ilgi görünce Apple sunucuları kilitlendi. Birçok kullanıcı Apple forumlarında konuya ilişkin şikayet ve tepkilerini dile getirdi. Kullanıcıların, işlemin uzun zaman almasından ve bir çok kez yeniden denemek zorunda kalmaktan şikayet etmeleri dikkati çekiyor.
Teknoloji analistleri, güncellemenin gördüğü yoğun ilginin sunucuları kilitlediğini belirtirken kimileri durumun bundan çok daha ciddi olduğunu ifade ediyor. Ekranlarında “3200” hata kodunu gören kullanıcıların önemli bir bölümü telefonlarındaki bilgilerin silindiğini, bir kısmı ise ekranlarının donduğunu belirtti. Apple, “3200” kodunun ağda o an için büyük bir yoğunluğu gösterdiğini kaydediyor.
Teknoloji blogu Gizmodo’da yer verilen bir haberde, güncellemeyi Apple’ın web sitesi üzerinden gerçekleştiren kullanıcıların iTunes üzerinden güncelleyenlerden çok daha kısa bir sürede bu işlemi gerçekleştirdikleri belirtildi. Paylaşılanlara göre, güncelleme esnasında telefonu silinen ya da donan kullanıcılar bilgisayarlarındaki yedekleme dosyaları aracılığıyla cihazı ilk durumuna getirebiliyor.
Gözlemciler, yazılım güncellemek isteyen kullanıcıların bu işlemi başlatmadan önce telefonlarını yedeklemelerini öneriyor.



Kaynak : 