Deutsche Telekom Başkanı (CEO) Rene Oberman, pazartesi günü bir Alman gazetesine verdiği söyleşi sırasında, artan bant genişliği nedeniyle, önümüzdeki 10 yıl zarfında, Alman telekom sektörüne 40 ila 50 milyar Euro arası yatırım yapılması gerektiğini söyledi.
Deutsche Telekom’un halen müşteri başına 10-15 GB kabulu yapıldığını açıklayan Obermann, kullanıcıların giderek hızla artan mobil cihazlar üzerinden internet uygulamaları kullanımı nedeniyle operatörleri zor zamanların beklediğini iddia etti.



Kaynak : 