Steve Jobs kısa bir süre önce[1], sağlık nedeniyle yeniden izne çıktı. Ama hissedarlar belirsizlikten hoşlanmıyor ve sağlık filan tanımıyorlar. Şirketten CEO yedekleme planı istiyorlar.
Apple’ın müthiş karlılığına rağmen, şirketin hangi yönde gittiğini görmek için iş planı isteyen hissedar, the Central Laborers’ Pension Fund of Jacksonville, Illinois olarak bildiriliyor. Hissedar şirketin yönetim kurulundan CEO yedekleme planı yayınlamasını istiyor. Apple ise bu raporun zaten var olduğunu söyledi.
CEO yedekleme planının yatırımcılara Apple’ın 23 şubattaki yıllık toplantısında sunulacağı ve oylanacağı belirtiliyor.
[1] Steve Jobs, Sağlık Gerekçesiyle Yeniden İzne Çıkıyor



Kaynak : 