Apple’dan bugün yapılan bir açıklamada, pazartesi günü yapılacak bir basın toplantısında Steve Jobs ve ekibinin şirketin yıllık dünya geliştiriciler konferansı (WWDC) sırasında iOS 5’i duyuracağını bildirildi[1].
Apple, Mac işletim sisteminin 8ci büyük versiyonu olan, yeni nesil yazılımı “Lion” yani iOS5’i duyuracak. Bu versiyon Apple’ın mobil işletim sistemi ve dolayısıyla iPad, iPhone ve iPod Touch ile şirketin yakında duyuracağı bulut servisi olan iCloud için kullanılabilir olacak.
WWDC sırasında 100 kadar teknik oturumun yer alacağı belirtiliyor. Bunlara katılan Mac® geliştiricileri Lion üzerinde uygulama geliştirmenin yollarını öğrenecekler.
Apple to Unveil Next Generation Software at Keynote Address on Monday, June 6



Kaynak : 