2007’de ilk kez pazara sunulduğundan bu yana Apple her yaz başında yeni bir versiyonu açıklıyor ve dolayısıyla bu yılın yeni iPhone’unu pazara sunma zamanı da yaklaşıyor.
4.nesil olarak adlandırılan ve 22 haziranda pazara sunulacağı açıklanan cihaz, iPhone HD adını taşıyacak ve iPhone 4.0 işletim sistemi ile çalışacak. Önyüzünde ikinci bir kamerası olacak. Cihaz’ın CDMA versiyonu da olacağı ileri sürülüyor.
Yeni iPhone’lar Taiwan’da üretimde. Bir kısmını OEM Hon Hai ve CDMA versiyonunu da Pegatron Technology firmalarının ürettiği bildiriliyor.



Kaynak : 