Barack Obama, Başkan seçileli hemen hemen 1 yıl oldu. Obama, ağır aksak da olsa dijital dünya ile daha sıkı ilişkiler kurmanın yollarını arıyor. Beyaz Saray, dünyanın tartışmasız en çok ilgi gören mobil cihazı iPhone için bir uygulama geliştirdi. iPod Touch’larla da kullanılan bedava uygulama, bütün başkanların kamu hitaplarının izlenebilmesini sağlıyor.
Üyeler, ayrıca WhiteHouse.gov sitesindeki yazılara ulaşabiliyorlar. Basın bilgilendirme sunumları, toplantılar ve hatta özel etkinlikler, bir arayüz üzerinden kolayca iPhone ekranına taşınabiliyor. Beyaz Saray sözcüsü Nick Shapiro, iPhone uygulamasının en büyük mobil strateji olduğunu, ancak ileride diğer mobil cihazlar için benzer uygulamaların düşünülebileceğini ifade etti.



Kaynak : 