Facebook Messenger kullanmak için artık Facebook hesabınız olması gerekmiyor. Bunun yerine bir cep telefonu numaranız olması yeterli. Facebook arkadaş listenize, cep telefonunuzdaki kontak listesinden ulaşabilirsiniz. Böylece Messenger daha önce Facebook tarafından satın alınmış olan Whatsapp ile rekabet edebilir hale geliyor.
Messenger uygulamasını halen ayda 700 milyondan fazla insanın kullandığı belirtiliyor. Bu nedenle de, Facebook hesap gerekliliğinin neden kaldırıldığı henüz anlaşılamadı. Whatsapp ile birleşme yolunda olabileceği düşünülüyor.
Ama bu sınırın kaldırılmasının esas nedeninin “gelir” olduğu tahmin ediliyor. Facebook, Messenger’i başka bazı uygulamaların olduğu bir platforma ekleyecek. Bu platformda ödeme, perakende gibi özellikler var. Facebook ile bağlantının kesilmesi, katılan insan sayısını arttırabilir. Uygulamanın işortaklarına daha uygun hale gelmesi mümkün olabilir.
Önümüzdeki günlerde bu konuda bakalım nasıl gelişmeler yer alacak?



Kaynak : 