Daha önce n11’in yüzde 33 hissesini alan Getir, kalan hisselerini de satın alarak, n11.’in tamamına sahip oldu. Getir’in kurucusu Nazım Salur, gelişmeyi Twitter hesabından yaptığı paylaşımla duyurdu.
Salur şöyle yazdı :
“Getir olarak geçen yıl üçte bir hissesini alarak ortak olduğumuz n11’in diğer hisselerini de aldık. n11’i kurup büyüten ortaklarımız Doğuş Grubu ve SK Holdings’e bugüne kadar yaptıkları katkılardan dolayı teşekkür ediyorum. Yeni bir n11yakında”



Kaynak : 