NTT DoCoMo başkanı Keiji Tachikawa bir konferans sırasında yaptığı açıklamada
Tachikawa, “Japonya’daki şirket sayısını düşünecek olduğumuzda elimizdeki satış ekibinin yetersiz kaldığını görüyoruz. Bir sistem entegrasyon firması ile anlaşmak ve 3G sistemimizin vaat ettiği satış potansiyeline ulaşmak istiyoruz” şeklinde konuştu.
Şirket geçen yıl kurumsal servisler geliştirmek için SAP, multimedya uygulamaları geliştirmek için de IBM’in Lotus Software ünitesiyle anlaşmalar yapmıştı.



Kaynak : 