Geçtiğimiz ekim ayında duyurulan iş ortaklığı, 2 büyük tüketici anında mesajlaşma platformu arasında kurulan ilk ortaklık ve 350 milyon hesabı etkiliyor.
Microsoft ve Yahoo kullanıcıları, beta testine katılabiliyorlar. Böylece tek bir anında mesajlaşam aracını kullanarak daha fazla olanak elde etmiş olacaklar.
Mesaj değişimi, online varlık, kişisel durum mesajları, offline mesajlar ve her iki servisten arkadaş ekleme özellikleri ücretsiz.
Microsoft Windows Live Platform başkan yardımcısı Blake Irving şunları söylüyor;
Bu Anında mesajlaşma liderleri Microsoft ile Yahoo arasındaki ilk işbirliği. Tüketicilerimize muteşem bir kontrol, imkan ve özgürlük sağlıyor olacağız.
ABD ve dünyadaki 15’ten fazla pazarda Windows Live Messenger ve Sesli Yahoo Messenger birlikte beta testine başlıyor.
Beta programı ABD, İngiltere, Arjantin, Avustralya, Almanya, Brezilya, Kanada, Çin, Fransa, Hong Kong, Hindistan, Italya, Kore, Meksika, Hollanda, Singapur, İspanya, Tayvan ve Türkiye’de başladı. Diğer ülkeler için henüz tarih belli değil. Ancak gelecek ay açılabileceği bildiriliyor.



Kaynak : 