Türkiye’nin yurtdışı internete erişimde yeni bağlantılar devreye giriyor. TTnet.net.tr/UpLink sayfasında görülen hatlara ek olarak, 3 yeni hattın yarın açılabileceği bildirildi.
Türk Telekom yetkilisi, geçen hafta uygulamaya girmesi hedeflenen 34 Mbps ve 155 Mbps’lik devrelerin, yer istasyonundaki modem arızası yüzünden hizmete verilemediğini ancak yarın devreye gireceğini belirtti.
Bunun yanında Türk Telekom yetkilisi, 622 Mbps’lik yeni bir devrenin de yarın uygulamaya verileceğini ifade ederek, “Türkiye’nin Cezayir depremi öncesindeki internet bağlantısı kapasitesine olmasa bile yakın bir kapasiteye ulaşacak” dedi. 622’lik bağlantının SMW3 üzerinde hasar görmemiş İtalya bağlantısı üzerinden olacağı bildirildi.



Kaynak : 