Türk Telekom’daki yeniden yapılanma çalışmalarının yakında açıklanacağını belirtmiştik. Bu hafta İl Müdürlerine, çalışma görüş için gönderilince, tartışmalar arttı. turk-internet.com’a mail atan pek çok okuyucumuz, yeni yapılanmaya yönelik sorular gönderirken, bir yandan da yorum yapıyorlar.
Özelleştirme sonrası hep beklenen bu çalışmaların bazı bölümleri haklı görülürken, bazı bölümleri hakkında olumsuz görüşler belirtiliyor.
Bu çerçevede, Türk Telekom’daki yapılanma planlarını, bu planlar hakkında Türk Telekom içindeki düşünceleri, olumlu ve olumsuz görüşleri inceliyoruz. Okuyucularımıza A, B, C, D illeri için düşünülenleri anlatacağız ama haberin bütünlüğü açısından biraz daha süre istiyoruz. Bizden cevap bekleyen Türk Telekom’lu okuyucularımıza lütfen sabırlı olsunlar.



Kaynak : 