Wal Street Journal’in haberine göre, Apple CEO’su Steve Jobs 3 ay önce tıbbi tedavi nedeniyle şirketten ayrıldı ama hala şirketin temel işleri ile ilgileniyor.
Apple’da günlük operasyonları Operasyon Üst Yöneticisi (COO= Tim Cook götürüyor ama Jobs şirketin en önemli stratejileri ve ürünleri ile ilgili olarak evden çalışıyor.
Jobs’ın düzenli olarak ürünleri ve ürün planlarını incelediği ve özellikle de, Apple’ın geçen ay piyasaya tanıttığı yeni iPhone işletim sisteminin üzerinde çalıştığı belirtiliyor.
Apple’ın yaratıcı lideri olarak bilinen Jobs gelecek projeler üzerinde de çalışıyor.
54 yaşındaki Jobs 2004 yılında pankreas kanserinin çok nadir görülen bir türü nedeniyle tedavi görmüş, sonra ocak 2009’da tedavi amaçlı bir ara vermişti. Jobs haziranda şirkete döneceğini belirtiyor ama bir yandan da hala ara verdiği dönem bile olsa önemli stratejik kararlar üzerinde çalışıyor.
Ama bu esnada halkın önüne çıkmıyor ve beyanat da vermiyor. Bu nedenle de bütün bunlarla ilgilenme derecesi konusunda kesin bilgiler yok. Verilen haberler daha çok şirketin içindeki ve dışındaki konuya yakın kişilerden alınan bilgiler.



Kaynak : 